uppdateringen ALLAN.

ja visst är det så, man tänker att man ska skriva, men sen gör man det inte, man har allt upplagt i huvudet och när man drar ut på det så byggs det bara på så man inte kommer ihåg det första man tänkte skriva..
just PRECIS så är det för tillfället, anna har vart här, ivan har fyllt 20, jag har vart hemma i snart 3 veckor och har ingen aning om vart dagarna har tagit vägen eller vad jag har gjort..
Sen vart det Halloween också ja, va på en fest med Anna, var väl kanske inte direkt vad jag hade föreställt mig.
Sitter nu och får hjälp av Coldplays nya album, får mig alltid på rätta tankar, så jag ska försöka komma ihåg lite detaljer.

Anna var här fredag till måndag, MYCKET efterlängtat faktiskt. (31/10 - 3/11)
Vi var på halloweenfest, vanlig utgång i stan', höstpromenad, bakade bullar och sen åkte vi till klädesholmen med mina föräldrar för att visa anna skärgården!

Nu ska jag titta på Det Okända med mamma, MYCKET spännande!!


Anna på Klädesholmen


Klädesholmen


Världens skönaste höstpromenad med bullbak efteråt.


Anna som brat & jag som skogshuggare med våra berömda miner.

                                                                                                  CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0