Goodbye-dinner @ Rainforest Café

Det blev bara Christine, Mike, Summer, Drake, Drew & jag på middagen, men det gör inget, var så himla trevligt i alla fall.
Vi åkte till Rainforest Café, en restaurang, som ligger i the Marina, nere vid Pier 39.
Som man hör p namnet så är det i regnskogen, helt inrett med djungeldjur, vattenfall, fiskar & så blir det jblixt och åska lite då & då, himla fräckt faktiskt! De beställde in en brownie med glass, grädde & kolasås och så sjöng de:
"happy babysitter to LuuLuu, happy babysitter to LuuLuu, happy babysitter to LuuLuu, happy babysitter to yooooooou".
Dom är så himla underbara, som en liten familj vid sidan av!
Det kom fram en groda till oss så vi tog kort med honom, sedan tog vi kort i en sådan fotoautomat med nån djungelram, blev förövrigt vidrigt ful på det kortet, och sedan så fick jag en grejj från shoppen!

Väl hemma tänkte jag sooooova, har dratt på värmen i sängen för jag fryser så det ska bli skönt att krypa ner!

Åker härifrån på onsdag klockan 13:55, see you in GBG folks.





                                                                                                     CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0