Oxygen bar i solariumet.

Var & testade en ny grejj  i eftermiddags, ett solarium som hade en oxygen bar!
Tjejen i kassan ledde ut mig till ett rum utanför salongen, som för övrigt hade en damm med guldfiskar & vattenfall, för detta solariet är lite bättre än dom andra, hon visade mig hur det fungerade, startade oxygen-baren och påminde mig att jag inte skulle glömma att låsa dörren!
(Syret gör tydligen att du blir brun snabbare, låter lite otroligt, men man kan ju alltid prova)
Jag la mig ner på den sköna "bädden" som var mjuk som en sådan massagebänk, låg på rygg i tio minuter och fick sedan  vända mig om och sola ryggen. samtidigt som man låg där och började känna sig avslappnad så spelades det fågelkvitter, skogsljud och man andades syre för fullt!
Kostade en del, 30 USD (180 SEK), men man kan ju alltid prova!





                                                                                                     CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0